Serwis www.e-muzyka.pl korzysta z plików cookie. Korzystanie z serwisu bez zmian warunków przechowywania lub dostępu do cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci Twojego urządzenia. Poznaj szczegóły polityki cookie
Jesteśmy największym agregatorem muzyki cyfrowej w Polsce. Z nami możesz więcej!

Naszą siłą jest muzyka

Zarząd

Robert Knaź prezes zarządu

Robert Knaź jest absolwentem Akademii im. Jana Długosza (WSP) w Częstochowie. W swojej karierze zawodowej pracował jako projektant w Agencji Reklamowej Hippie&Yuppie, był właścicielem Agencji Koncertowo-Promocyjnej oraz wiceprezesem Fundacji Twórczości Radosnej „Fart”. W latach 1994–2000 związał się z firmą PolyGram Polska/Mercury, która w 1998 r. przekształciła się w Universal Music Polska. Od 2003 r. pełni funkcję Prezesa Zarządu e-Muzyka S.A. (w latach 2003–2007 działającej jak Sp. z o.o.).

Jan Ejsmont wiceprezes zarządu

Jan Ejsmont jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość. Pracę zawodową rozpoczynał w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie, gdzie pełnił funkcję Kierownika Administracji. Z e-Muzyką S.A. jest związany od września 2007 roku. Początkowo pracował na stanowisku specjalisty ds. finansów i rozliczeń, następnie od stycznia 2009 r. wykonywał obowiązki dyrektora finansowego. W dniu 15 czerwca 2010 r., w związku z wygaśnięciem delegacji członka Rady Nadzorczej, Marka Tyspera, Rada Nadzorcza powołała go do pełnienia funkcji Wiceprezesa Zarządu.

Rada nadzorcza

  • Szymon Bujalski przewodniczący rady nadzorczej

    Pan Szymon Bujalski od września 2015 r. pełni funkcję prezesa zarządu Empik E-commerce Sp. z o.o. oraz od października 2015 r. Dyrektora e-commerce i członka zarządu Empik Sp. z o.o. Wcześniej przez blisko 10 lat pracował w firmie Komputronik na stanowisku Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za strategię firmy. Był również Dyrektorem Zarządzającym w Markafoni.pl. Następnie pełnił funkcjĘ Head of Retail w Grupie Allegro równocześnie będąc Dyrektorem Zarządzającym w agito.pl. W spółce Empik jest m.in. odpowiedzialny za realizację strategicznego celu, jakim jest rozwój i wdrożenie rozwiązań omni-channel.

  • Andrzej Puczyński

    Andrzej Puczyński jest absolwentem wydziału Inżynierii Lądowej na Politechnice Warszawskiej (1972-73), kompozytorem, współzałożycielem grup Exodus oraz Mad Max, producentem muzycznym, dyrektorem generalnym Universal Music Polska. Pełni również funkcję prezesa zarządu ZPAV.

  • Włodzimierz Piotr Kabaj

    Piotr Kabaj jest prezesem zarządu Warner Music Poland (wcześniej EMI Music Polska) i dyrektorem generalnym Warner Music Poland na Europę Środkową. Współzałożyciel i Wiceprzewodniczący Zarządu Związku Producentów Audio Video. Prezes DDD – Dużego Domu Dystrybucyjnego – największego dystrybutora fonogramów w Polsce. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i Stanford University.

  • Krzysztof Rabiański

    Pan Krzysztof Rabiański posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami na poziomie korporacyjnym w Polsce i za granicą. Karierę zawodową rozpoczął w PepsiCo Foo ds / Frito Lay. W latach 1999- 2003 pracował w grupie Pilkington na stanowisku Dyrektora Finansowego oraz Członka Zarządu. W latach 2003-2006 w ramach grupy Pilkington pełnił funkcję Prezesa Zarządu i Regionalnego Dyrektora Finansowego na Skandynawię. W 2006 roku został Dyrektorem Finansowym i Wiceprezesem Zarządu spółki Żywiec Zdrój S.A. z grupy Danone, gdzie zajmował się wsparciem procesu budowania udziału w rynku i silnej marki na rynku lokalnym. W 2011 roku dołączył do Grupy Polpharma, gdzie pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu i Dyrektora Finansowego będąc odpowiedzialnym za finansowanie ekspansji, zarządzanie długiem i ryzykiem finansowym oraz budowanie wartości firmy.

  • Ewa Szmidt–Belcarz

    Pani Ewa Szmidt-Belcarz 2 lutego 2015 r. objęła funkcję prezesa zarządu Empiku Sp. z o.o. Poprzednio zajmowała stanowisko partnera w McKinsey & Company, gdzie kierowała pionem sprzedaży detalicznej i dóbr konsumenckich. Doradzała wielu firmom w kształtowaniu strategii marketingowo-sprzedażowej. Wcześniej zajmowała różne stanowiska w pionach marketingu firm działających na rynku dóbr konsumenckich w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii.